Συγγραφέας: Annie Hansen
Ημερομηνία Δημιουργίας: 5 Απρίλιος 2021
Ημερομηνία Ενημέρωσης: 26 Ιούνιος 2024
Anonim
Βίντεο: Imperiums Greek Wars Review - Test - turn-based strategy in ancient times [German, many subtitles]

Περιεχόμενο

Τα ταξίδια είναι ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων για σχεδόν κάθε χιλιετία αυτές τις μέρες. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη της Airbnb διαπίστωσε ότι οι millennials ενδιαφέρονται περισσότερο να ξοδέψουν χρήματα για εμπειρίες παρά για να έχουν σπίτι. Τα σόλο ταξίδια είναι επίσης σε άνοδο. Μια έρευνα του MMGYGlobal σε 2.300 ενήλικες των ΗΠΑ αποκάλυψε ότι το 37 τοις εκατό των millennials σκόπευαν να κάνουν τουλάχιστον ένα ταξίδι αναψυχής μόνοι τους τους επόμενους έξι μήνες.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι και οι ενεργές γυναίκες συμμετέχουν στη δράση. "Πάνω από το ένα τέταρτο όλων των ταξιδιωτών στις ενεργές διακοπές μας συμμετείχαν μόνοι", λέει η Cynthia Dunbar, γενική διευθύντρια της REI Adventures. «[Και από] όλους τους μεμονωμένους ταξιδιώτες μας, το 66 τοις εκατό είναι γυναίκες».

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η μάρκα ανέθεσε μια εθνική μελέτη για να καταλάβει πραγματικά τη συμμετοχή των γυναικών στον κόσμο της πεζοπορίας. (Και οι εταιρείες τελικά παρήγαγαν εργαλεία πεζοπορίας ειδικά για γυναίκες.) Διαπίστωσαν ότι περισσότερο από το 85 τοις εκατό όλων των ερωτηθέντων γυναικών πιστεύουν ότι η ύπαιθρο επηρεάζει θετικά την ψυχική υγεία, τη σωματική υγεία, την ευτυχία και τη συνολική ευημερία, και το 70 τοις εκατό αναφέρουν ότι είναι έξω. είναι απελευθερωτικό. (Στατιστικές με τις οποίες συμφωνώ ολόψυχα.) Ανακάλυψαν επίσης ότι το 73 τοις εκατό των γυναικών επιθυμούν να περάσουν περισσότερο χρόνο-έστω και μια ώρα-σε εξωτερικούς χώρους.

Εγώ, για πρώτη φορά, είμαι μια από αυτές τις γυναίκες. Ζώντας στη Νέα Υόρκη, είναι δύσκολο να ξεφύγεις κρυφά από τη τσιμεντένια ζούγκλα -ή ακόμα και από το γραφείο- για να πάρεις μια ανάσα φρέσκου αέρα που δεν είναι γεμάτος αιθαλομίχλη και άλλους ρύπους που καταστρέφουν τους πνεύμονες. Κάπως έτσι βρέθηκα στην αρχή να κοιτάζω τον ιστότοπο της REI. Όταν άκουσα ότι είχαν ξεκινήσει περισσότερες από 1.000 εκδηλώσεις που είχαν σχεδιαστεί για να βγάλουν τις γυναίκες έξω, σκέφτηκα ότι θα είχαν κάτι στο στενό μου Και είχα δίκιο: Ανάμεσα στις εκατοντάδες τάξεις του Outdoor School και στις τρεις REI Outessa retreats - καθηλωτικές, τριήμερες περιπέτειες μόνο για γυναίκες - συνειδητοποίησα ότι είχα πολλές επιλογές για να διαλέξω.

Αλλά πραγματικά, ήθελα κάτι πιο έντονο από μια τριήμερη απόδραση. Για να είμαι ειλικρινής, πολλά πράγματα της «ζωής» εμπόδιζαν τη συνολική μου ευτυχία και χρειαζόμουν κάτι που θα προσέφερε πραγματικά επαναφορά. Πήγα λοιπόν στη σελίδα REI Adventures, υπολογίζοντας ότι ένα από τα 19 νέα παγκόσμια ταξίδια τους θα τραβούσε το βλέμμα μου. Έκαναν περισσότερα από ένα, αλλά τελικά δεν ήταν ένα παραδοσιακό ταξίδι περιπέτειας που με παρέσυρε. Αντίθετα, ήταν το πρώτο ταξίδι μόνο για γυναίκες στην Ελλάδα. Όχι μόνο θα περπατούσα στα νησιά της Τήνου, της Νάξου και της τέλειας Insta Santorini, σε ένα επικό 10ήμερο πεζοπορικό ταξίδι μαζί με έναν οδηγό REI Adventures, αλλά θα ήμουν με άλλες γυναίκες που επίσης λάτρεψαν να απολαύσουν φρέσκο ​​βουνό αέρα όσο κι εγώ.

Τουλάχιστον, αυτός είμαι εγώ ήλπιζε αυτές οι γυναίκες ήταν. Αλλά τι ήξερα-αυτοί οι άνθρωποι ήταν εντελώς ξένοι και η εγγραφή σόλο σήμαινε ότι θα σταματούσα το δεκανίκι να έχω έναν φίλο ή κάποιον άλλο σημαντικό για να συναναστρέφομαι αν τα πράγματα γίνονταν άβολα. Δεν ήξερα αν κάποιος άλλος ευδοκιμούσε με την αίσθηση που κυλάει μέσα σου όταν καίνε οι μύες σου και είσαι σχεδόν στο τέλος μιας δύσκολης ανάβασης όταν ξέρω υπάρχουν επικές απόψεις που περιμένουν στη σύνοδο κορυφής. Θα με έβρισκαν ενοχλητικό που ήθελα να ξεπεράσω τον πόνο, ή θα με συντροφεύσουν στην έξαρση στην κορυφή; Επιπλέον, είμαι φυσικά εσωστρεφής-κάποιος που χρειάζεται απεγνωσμένα χρόνο μόνος για να επαναφορτιστεί. Θα ήταν προσβλητικό το να ξεφύγω από την ομάδα για μια σιωπηλή στιγμή διαλογισμού; Ή αποδεκτό ως μέρος του κανόνα;

Όλες αυτές οι ερωτήσεις στροβιλίστηκαν στο κεφάλι μου καθώς αιωρούσα πάνω από το κουμπί εγγραφής, αλλά στη συνέχεια πήρα μια γρήγορη κλωτσιά στο παντελόνι από, φυσικά, ένα απόσπασμα που είδα στο Instagram. «Σε κάθε δεδομένη στιγμή, έχουμε δύο επιλογές: Να κάνουμε βήματα προς τα εμπρός στην ανάπτυξη ή να κάνουμε πίσω στην ασφάλεια». Απλό, σίγουρα, αλλά έφτασε στο σπίτι. Συνειδητοποίησα ότι, στο τέλος της ημέρας, ήταν πολύ πιο πιθανό να τα πάω καλά με αυτές τις γυναίκες παρά να μην ταυτιζόμαστε ενώ διασχίζουμε μονοπάτια και απολαμβάνουμε το τοπίο και ότι θα έχουμε μια εμπειρία που στην πραγματικότητα μας έκανε να θέλουμε να είμαστε φίλοι πολύ μετά το τέλος της περιπέτειάς μας.

Έτσι, στο τέλος, έκανα σαν τη Shonda Rhimes και είπα "ναι". Και καθώς μπήκα σε ένα ferry boat στην Αθήνα για να ξεκινήσω το ταξίδι μου, αναπνέοντας τον φρέσκο, αλμυρό αέρα του Αιγαίου Πελάγους, όποια ανησυχία είχα μήπως αυτό ήταν κάθε άλλο παρά ένα εξαιρετικό ταξίδι ξέφυγε. Την ώρα που επιβιβάστηκα στο αεροπλάνο μου για την πόλη της Νέας Υόρκης, είχα μάθει πολλά για τον εαυτό μου, για την πεζοπορία στην Ελλάδα και για το ότι είμαι χαρούμενος ενώ περιτριγυρίζομαι από εντελώς ξένους. Αυτές ήταν οι μεγαλύτερες επιλογές μου.

Οι γυναίκες είναι κακοί πεζοπόροι. Στη μελέτη REI που διάβασα πριν από το ταξίδι μου, οι γυναίκες μίλησαν πολύ για την αγάπη στο ύπαιθρο. Αλλά το 63 τοις εκατό από αυτούς παραδέχθηκαν επίσης ότι δεν μπορούσαν να σκεφτούν ένα υπαίθριο γυναικείο πρότυπο και 6 στις 10 γυναίκες είπαν ότι τα ενδιαφέροντα των ανδρών στις υπαίθριες δραστηριότητες λαμβάνονται πιο σοβαρά από τα γυναικεία. Ενώ αυτά τα ευρήματα δεν είναι τόσο εκπληκτικά, θεωρώ ότι είναι εντελώς βλακείες. Μια από τις γυναίκες στο ταξίδι μου ήταν ζωντανή απόδειξη του πόσο φοβερές είναι οι γυναίκες στην ύπαιθρο - όταν πρωτοεγγράφηκε σε αυτό το ταξίδι, έβαλε στόχο να χάσει 110 κιλά σε έξι μήνες. Αυτός είναι ένας τεράστιος στόχος από κάθε άποψη, αλλά ήταν αυτό που έπρεπε να κάνει για να είναι αρκετά καλά στην υγεία της ώστε να φτιάχνει τα βουνά που επρόκειτο να αντιμετωπίσουμε. Και μάντεψε τι? Το έκανε εντελώς. Καθώς ανέβαινε το όρος Δία (ή Ζας, όπως λένε οι Έλληνες), μια πεζοπορία σχεδόν 4 μιλίων στην ψηλότερη κορυφή της περιοχής των Κυκλάδων, ήταν αυτή που κοίταξα περισσότερο. Τα βουνά έχουν τον τρόπο να είναι πολύ ταπεινοί, και παρόλο που η πεζοπορία είναι μια αρκετά απλή δραστηριότητα - το ένα πόδι μπροστά από το άλλο, μου αρέσει να λέω - μπορεί εύκολα να σας χτυπήσει τον κώλο αν το αφήσετε. Αυτή η γυναίκα αρνήθηκε να το αφήσει να συμβεί και είναι μόνο μία από τις πολλές γυναίκες που το αποδεικνύουν εκεί είναι πρότυπα στην έρημο. (Θέλετε περισσότερο inspo; Αυτές οι γυναίκες αλλάζουν το πρόσωπο της πεζοπορικής βιομηχανίας και αυτή η γυναίκα έθεσε ένα παγκόσμιο ρεκόρ περιπέτειας σε όλο τον κόσμο.)

Το να ταξιδεύεις μόνος δεν σημαίνει ότι είσαι μόνος. Τα μεμονωμένα ταξίδια έχουν πολλά οφέλη-όπως το να κάνεις ακριβώς αυτό που θέλεις, όταν θέλεις, για αρχάριους-αλλά το να πηγαίνεις για ένα ταξίδι μόνος και στη συνέχεια να συναντηθείς με μια ομάδα αγνώστων είναι αυτό ακριβώς που κάνω εγώ και πολλές από τις γυναίκες σε αυτό. ταξίδι, απαραίτητο. Wereμασταν όλοι εκεί για διαφορετικούς λόγους, είτε σχετίζονται με την εργασία, τη σχέση ή την οικογένεια, και η πεζοπορία με αγνώστους επέτρεψε στον καθένα μας να ανοιχτεί και να πει τις προσωπικές του ιστορίες με τρόπο που δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε με φίλους ή, καλά, αν πεζοπορούσαμε μόνοι. Καθώς πεζοπορούσαμε για σχεδόν 7 μίλια κατά μήκος της Καλντέρας στη Σαντορίνη, έγινε σχεδόν μια συναισθηματική κάθαρση. Πολλοί από εμάς κουραστήκαμε από τις προηγούμενες τρεις ημέρες πεζοπορίας, βάζοντάς μας σε μια ευάλωτη κατάσταση πνεύματος που πραγματικά σκάλισε στα συναισθηματικά βάρη που πολλοί από εμάς αντιμετωπίζαμε στη ζωή μας πίσω στο σπίτι. Αλλά το να είμαστε με νέους φίλους ήταν μια υπενθύμιση ότι δεν χρειαζόταν να επωμιζόμαστε αυτούς τους αγώνες μόνοι μας, και μας επέτρεψε ακόμη και να δούμε τις καταστάσεις μας από μια διαφορετική οπτική γωνία, δεδομένου ότι, και πάλι, ήμασταν όλοι εντελώς ξένοι. Με τη δύση του ήλιου, οι έξι φτάσαμε στην είσοδο του χωριού Οία (προφέρεται ee-yah, BTW) και παρακολουθήσαμε ήσυχα τα φώτα στα ξενοδοχεία, τα σπίτια και τα εστιατόρια να αναβοσβήνουν. Wasταν μια ήσυχη στιγμή γαλήνης και καθώς στεκόμουν εκεί μούσκεμα, κατάλαβα ότι αν δεν ήμουν με αυτές τις κυρίες, ίσως να ήμουν πολύ στο μυαλό μου για να σταματήσω και να εκτιμήσω την ομορφιά που ήταν σωστή μπροστά μου.

Οι άντρες δεν χρειάζεται να είναι καλεσμένοι. Είμαι υπέρ ενός περιβάλλοντος πεζοπορίας χωρίς αποκλεισμούς γιατί, πραγματικά, τα βουνά δεν ενδιαφέρονται τι φύλο είσαι. Αλλά αυτό το ταξίδι με βοήθησε να συνειδητοποιήσω πόσο ωφέλιμο μπορεί να είναι το να είσαι μόνο με γυναίκες. Σε πολλά μέρη του ταξιδιού-όταν πήραμε μεσογειακό μάθημα μαγειρικής από έναν τοπικό σεφ στο νησί της Τήνου ή όταν απομακρυνθήκαμε από μια πεζοπορία 7,5 μιλίων στα χωριά του νησιού-πολλά εσωτερικά αστεία, λόγια ενθάρρυνσης και ανέμελες στάσεις ανατράπηκαν στην ομάδα. Η οδηγός μας, η Σύλβια, παρατήρησε ακόμη και τη διαφορά, καθώς καθοδηγούσε συν-επιμελητές ομάδων για πολλά χρόνια. Πολλές φορές, οι άντρες ασχολούνται αποκλειστικά με τη φυσική πτυχή ενός ταξιδιού πεζοπορίας, μου είπε, και είναι εδώ για να φτάσουν στην κορυφή του βουνού και αυτό είναι αυτό. Οι γυναίκες μπορούν επίσης να είναι έτσι - σίγουρα ήθελα να ξεπεράσω τα σωματικά μου όρια σε αυτό το ταξίδι - αλλά είναι επίσης πιο ανοιχτές στη σύνδεση με τους άλλους στην ομάδα, στην κοινωνικοποίηση με τους ντόπιους και απλώς να ακολουθούν τη ροή όταν τα πράγματα δεν είναι καλά. μην πάτε σύμφωνα με το σχέδιο. Έκανε ένα πιο χαλαρωτικό, ανοιχτό και φιλόξενο ταξίδι-και το αγόρι δεν έκανε κακό και σεξουαλικά αστεία που έπεσαν. (Γεια, είμαστε άνθρωποι.)

Η μοναξιά σου κάνει καλό. Όταν ξεκίνησα σε αυτό το ταξίδι, το να είμαι μόνος δεν είναι κάτι που μου πέρασε από το μυαλό. Είμαι αρκετά καλός στο να γνωρίζω νέους ανθρώπους και να βοηθάω όλους να αισθάνονται άνετα ο ένας με τον άλλον (και μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι θα είμαι ο πρώτος που θα κάνει ένα αστείο με δικά μου έξοδα). Έτσι, εξεπλάγην όταν, περίπου στα μισά του ταξιδιού, βρήκα τον εαυτό μου να μου λείπει πραγματικά το σπίτι. Δεν είχε να κάνει με το πού βρισκόμουν - τα αξιοθέατα που βλέπαμε, οι άνθρωποι που συναντούσαμε και τα πράγματα που κάναμε ήταν όλα καταπληκτικά - αλλά μάλλον με αυτό που είχα αφήσει πίσω μου. Όπως είπα, πολλοί παράγοντες άγχους συσσωρεύονταν στο σπίτι και συνειδητοποίησα ότι παρόλο που ήθελα απεγνωσμένα μια απόδραση όταν έκλεισα αυτό το ταξίδι, ένιωσα άσχημα που άφησα αυτούς τους αγώνες στον άντρα μου που είχε μείνει πίσω.

Στη συνέχεια, η ομάδα μου συμπλήρωσε το όρος Ζας και μια αίσθηση ηρεμίας με κυρίευσε-ειδικά όταν, από όλους τους ανθρώπους στην κορυφή του βουνού, δύο πεταλούδες βρήκαν το δρόμο προς εμένα, στηριζόμενες παιχνιδιάρικα στο καπέλο μου. Και στο δρόμο προς τα κάτω, η ομάδα μου βρήκε μια απομονωμένη περιοχή που ήταν πολύ μακριά από το μονοπάτι-ένα σημείο που ήταν αρκετά μεγάλο για να χωρέσουμε όλοι μας. Καθίσαμε και, για λίγα μόνο λεπτά, καθίσαμε σε έναν διαλογισμό με οδηγό έναν από τους συμμετέχοντες στο ταξίδι που έτυχε να είναι εκπαιδευτής γιόγκα. Κάνοντας αυτό με βοήθησε να νιώσω άνετα με άβολα συναισθήματα -ενοχή και ανησυχία, πρωτίστως- και μου επέτρεψε να επικεντρωθώ ξανά στο παρόν. Οι ήχοι, οι μυρωδιές και οι αισθήσεις με βοήθησαν να επιστρέψω στο κέντρο μου και τότε συνειδητοποίησα ότι δεν μπορούσα να κάνω τίποτα για τα πράγματα που συνέβαιναν στο σπίτι. Υπήρχε ένας λόγος που χρειαζόμουν αυτό το ταξίδι αυτή τη στιγμή. Χωρίς αυτόν τον διαλογισμό-και χωρίς αυτόν τον αρχικό πόνο της μοναξιάς-δεν είμαι σίγουρος ότι θα είχα φτάσει ποτέ σε εκείνες τις στιγμές γαλήνης.

Αξιολόγηση για

Διαφήμιση

Δημοφιλή Άρθρα

Μάθετε τους κινδύνους του παιχνιδιού πνιγμού

Η ασφυξία μπορεί να προκαλέσει θάνατο ή να αφήσει σοβαρές συνέπειες όπως τύφλωση ή παραπληγία. Είναι ένα είδος «παιχνιδιού λιποθυμίας» ή «παιχνιδιού πνιγμού», που συνήθως ασκείται ...
Ευρωπαϊκό μαύρο Alamo

Το European Black Alamo είναι ένα δέντρο που μπορεί να φτάσει τα 30 μέτρα σε ύψος και μπορεί επίσης να είναι ευρέως γνωστό ως λεύκα. Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως φαρμακευτικό φυτό και για παράδειγ...